Askerladden Startet 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2015 Hei! Hvor store er Windydekalene/logotypen på skroget? Takknemlig for svar da jeg skal bestille nye. Hilsen Askerladden Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Windylogoen på siden av skroget på vår båt (2006 modell) er 1000mm bred. Pass på at du får riktig versjon. Finnes flere farger og varianter. vår er Blå/Speil. Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 (redigert) Er nok avhengig av hvilken Windy du har, men Windy selv burde vel kunne svare deg på dette. Prøv: sales@windy.no eller kjj@windy.no. Er ikke så godt å si hvem som er igjen på Windy i Arendal lengre, om noen. Hvis ikke Windy kan hjelpe deg, så har jeg gode erfaringer med: roar@ide-systemer.no for å lage navn til båten med samme fonter som modellnavnet på siden. Det er "båtfolk" som driver Ide-systemer, så de vet helt sikkert hva du trenger. Redigert 25.Mars.2015 av WGM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Askerladden Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Takk for svar. Har nå bestilt nye dekaler til min Windy 37 Grand Mistral Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 1.April.2015 Link til dette innlegget Svart 1.April.2015 Hvem bestilte du av? Og hvilke fargekombi? Bra å legge her for senere refreanse :-) Mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.