larole Startet 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2015 Hei, har kjøpt ny plotter e7 og kart fra Navionics. Dette er et SD Micro kort. Hvor i alle dager setter jeg det inn? Må jeg bruke skrujern bak luken nede til høyre? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Bruk neglen ytterst i hjørnet mellom lokket og den sølvfargede rammen. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
larole Svart 25.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Ja, og det kortet som står i der skal trekkes ut og erstattes av mitt nye? Jeg åpner luken og ser et kort av noe slag. Dette kortet er av en litt annen dimensjon ser det ut som. SD kortet fra Navionics ser for stort ut, og når jeg trekker ut Micro SD så er det for lite.... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 (redigert) Korttypen er Micro SD. For å få ut kortet så trykk det inn til det klikker så dytter en fjær kortet ut. Kortet som sitter i er kanskje et Navionics silver kart? Det er to kortplasser bak luken. Oppe og nede. Kortene skal ha metallet mot delen i midten mellom slottene. Dvs øvre kort skal ha metallet ned og undre kort skal ha metallet oppover. Du kan feks ha kartbrikken i den øvre (slott 1) og et vanlig kort til backup etc i den nedre (slott 2) Redigert 25.Mars.2015 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
larole Svart 25.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2015 Nydelig, tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.