Jump to content

Pusse opp siddis 11

sebba2

Recommended Posts

Hei :smiley: Har nå endelig kjøpt meg en siddis trippel 11. Kjøpte den for en billig penge, og som et koseprosjekt. Har hatt lyst på jolle lenge nå. Noen som har noe kunstkap med disse? Eier hadde tydeligvis påbegynt å oppusse den, men ikke hatt tid og interesse. Han sa at det ikke var vann i dobbelbunnen, og jeg kunne ikke høre noe heller der den lå, men når jeg satt den i garagen hjemme, hørte jeg det. Hele bunnen er stappfull av vann... :lipseal: Jeg har også sett et lite sår oppi båten, der det pipla ut litt vann når jeg skulle gjøre noe. Men har fått en propp, og akrylmasse, til å tette. Lurer også på annbefalt motorstørresle? Den har forsterket akterspeil, og er ganske stiv. Forrgie eier hadde laget et "dekk" og festet ratt/snekke og en stor benk i båten. Hva slags maling kan brukes til å male dette på nytt? Det er laget av tre. Så før båten blir sjøsatt må alt være bra. Går det ann og bruke husmaling til dette? Takk for svar! :giggle::lol:

-Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...