Jump to content

Hvor kjøpe 12v koblingsskinne for ANL sikringer?

JSM

Recommended Posts

Skal sette inn sikringer på de store kursene i båtens 12v anlegg og ser for meg bruke anl sikringer. For å unngå for mye rotete koblinger vil jeg gjerne bruke koblingsskinner til å koble sammen sikringene, slik som på bildet. Jeg sliter i midlertid med å finne noe egnet i norske nettbutikker, er det noen som har tips?

bilde

Bildet er lånt fra Maine Sail som forøvrig har en fabelaktig side med tips! http://www.pbase.com/mainecruising/boat_projects

Stemmer det med tre sikringsholdere som er koblet sammen på hjemmesnekret vis lippert. Jeg har bare noen vansker med å finne ut hvor jeg kan få tak i den biten som snekrer dem sammen.

Det er til høyampere siden Hulda, bruker allerede noen slike fra biltema og er enig i at de er solide, ønsker meg bare noen som er litt nettere fordi det er litt trangt (som alltid) der hvor jeg vil ha dem... Blue Sea lager noen fine.

Jeg får se om jeg kan finne en tavlebygger i Vestfold.

Redigert av JSM (see edit history)
  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...