Optimist1 Startet 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2015 Hei, jeg har en Viking 28 som begynner å se litt sliten ut i uterommet. Forfallet går desverre fortere enn jeg rekker å pusse/bytte ut treverk. Derfor har jeg vurdert å sette bort hele båten til en profesjonell renovatør som kan totaloverhale hele uterommet. Er den noen som kan anbefale en noen for en slik jobb i Oslo/Østlandsområdet? Mottar alle svar med takk:) Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 28.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2015 Jeg kjenner flere som kan den jobben men det blir dyrt du har jo en liten båt så den går fint inn i en krok i værste mitt så jeg kan jelpe deg med og pusse opp denn send meg en e Mail vis du er inntrisersert mvh Arnfinn Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Jeg regner med det kommer til å koste litt penger, men gjør det selvsagt ikke for enhver pris. Jeg kunne tenkt meg et anbud på jobben for å se hva vi snakker om. Noen som har gjort tilsvarende og vet ca hva man må regne med? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.