Bahia Startet 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2015 (redigert) Hei. Noen som kan si hvem som kan levere delen som fester bommen til masten på bildet som er slitt? Båten er en comfort 34. Redigert 29.Mars.2015 av Johnny Grinde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 De fleste større seilmakere/riggere har vel stort sett ganske god kunnskap om hvor man får tak i hva, en del av dem sitter på noen kilo med brukt utstyr også. Så jeg tror jeg ville sendt en epost med bilder og mål av delene du trenger. Har dog gjort meg noen erfaringer over at seilmakere ikke er de kjappeste på epost, så telefon er lurt også om du har hast. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Har du sett på Benns.se? De har temmelig mye ig svarer raskt på mail. Sitér dette innlegget Link to post
Bahia Svart 29.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Glimrende Eureka. Ser at feriepengene fort kan havne her. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 Huffda, det var jo ikke meningen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.