Jump to content

Bor du i søgne? kan du hjelpe meg=

Even kriver

Recommended Posts

Hei, jeg får meg snart ny båt, og lurer på om det er noen her på forumet som bor ved Søgne elva (søgne 4640)

og om dere vet hvor stor båt som kan komme seg opp der. 

har sett en ca 20 fot oppe ved broa ved XY bensinstasjonen

og lengre nede kanskje 23-24 fot 

og lurer på om hvor dypt elva er hele veien. OG om det er mulighet for båtplass til leie. finner ingenting på nett. 

Du tenker Lunde-elva? Det spørs hvor langt du skal opp. Men det er ok for det meste opp mot Lunde/ ca e-39. Spørs hva båt. Det er stort sett ingen som leier ut på det åpne markedet. Men deler noen som har båtplasser. Men jeg vet ikke om noen som er ledig nå. Men det er jo noen vanlige båthavna også. I den kommunale vet jeg det er ledig 4,0meters plasser.

Redigert av ravddo (see edit history)

Du kommer opp til Lunde med en 20-foter hvis du vet hvor steinene er. Den nederste delen av elva er nylig mudret til 1,5-2 meter.

Ta deg en tur langs elva og bank på gårdene oppigjennom så vet de om det er noen ledige plasser. Det er hver enkelt gård som leier ut.

Størst mulighet for en plass på "andre siden", men der er det lengere å gå for å komme til båten og dårlig med parkering.

Mons

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...