Even kriver Startet 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2015 Hei, jeg får meg snart ny båt, og lurer på om det er noen her på forumet som bor ved Søgne elva (søgne 4640) og om dere vet hvor stor båt som kan komme seg opp der. har sett en ca 20 fot oppe ved broa ved XY bensinstasjonen og lengre nede kanskje 23-24 fot og lurer på om hvor dypt elva er hele veien. OG om det er mulighet for båtplass til leie. finner ingenting på nett. Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 (redigert) Du tenker Lunde-elva? Det spørs hvor langt du skal opp. Men det er ok for det meste opp mot Lunde/ ca e-39. Spørs hva båt. Det er stort sett ingen som leier ut på det åpne markedet. Men deler noen som har båtplasser. Men jeg vet ikke om noen som er ledig nå. Men det er jo noen vanlige båthavna også. I den kommunale vet jeg det er ledig 4,0meters plasser. Redigert 30.Mars.2015 av ravddo (see edit history) Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
mons Svart 30.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 Du kommer opp til Lunde med en 20-foter hvis du vet hvor steinene er. Den nederste delen av elva er nylig mudret til 1,5-2 meter. Ta deg en tur langs elva og bank på gårdene oppigjennom så vet de om det er noen ledige plasser. Det er hver enkelt gård som leier ut. Størst mulighet for en plass på "andre siden", men der er det lengere å gå for å komme til båten og dårlig med parkering. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Even kriver Svart 30.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2015 åja ok, tenkte på 25 fot trebåt. blare lurt litt for prisene i høllen er skamelig dyrt Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Hei Se IM larss Sitér dette innlegget Link to post
deep diver Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Jeg har vært oppe til broa på lunde med mørejet 30, men det var på høyt vann.... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Vil du ikke prøve med den du har nå og Deep diver.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.