Kyst1 Startet 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2015 Driver å monterer eberspacher i båten. Så lurer jeg på om noen vet om jeg kan før en varmluftsslange igjennom motorrom? Er en dieselmotor. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
FM 8-12 Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Jeg har gjort det. Hva isåfall skal være problematisk? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Kan ikke være noe problem. Jeg har også monter Webasto'en der uten noe problemer. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Dreamer Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Klart du kan! Ingen problemer med det. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 jeg har eberen min montert i motor rommet ingen problem Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Er vel den mest brukte måten siden veldig mange har varmeren i motorrommets nærhet, jeg derimot har gjort en skikkelig brøler og plassert den et sted som ingen i hele verden ville gjort utenom meg. Bak pantry !!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Et tips: Husk å isolere slangen mens du er igang. Ingen vits i å bruke masse energi på å varme opp motorrommet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 31.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Takk for gode svar alle sammen! Ikke la lett å få isolert dessverre. Ligger ganske trang mot motor ett par steder. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.