Nautilus222 Startet 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2015 Hei, jeg har en eldre 4-blads propell (14xR18) som bildet viser. Som dere ser er det et fint hakk på det ene bladet. Må jeg ha ny? Evt gode råd for hvor jeg kan kjøpe? Båten er en runabout på 23" med en GM V8 bensin motor (ca 300-350hk). Jeg har ikke prøvd båten så vet ikke om dette er riktig dimensjonert propell eller ikke... Båten finner du om du søker på klassisk runabout på forumet. Takker for gode råd[emoji5] Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Hei ! Det finnes eksperter på området som både reparere propellen og eventuelt vrir den /retter om det er behov for det. Det finnes tabeller som er ganske bra. Ta kontakt med : https://www.facebook.com/winracepropellers Fikk selv rettet og lappet en propell ! Lykke til ! Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.