jata Startet 1.April.2015 Link til dette innlegget Startet 1.April.2015 Hei har ett problem med min kartplotter. Skjermen står bare å flimmrer (blinker) Enkelte ganger kan den virke helt fint i flere timer men så er det plutselig bare flimmer igjen. Er det noen som har vert borti dette? Kjøpte båten i fjor og plotteren fulgte med og har vert slik hele tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Leiasund Svart 13.April.2021 Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 Jeg har detbsame på min raymarine axiom. Forhandleren sier det kan være for lav spenning. Må haminst 12,5 bolt Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 13.April.2021 Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 Leiasund skrev for 2 timer siden: Jeg har detbsame på min raymarine axiom. Forhandleren sier det kan være for lav spenning. Må haminst 12,5 bolt Da ville jeg byttet forhandler for det utsagnet er vissvass. Spec er 8-16V. Om den ikke funker på lavere enn 12.5V er den lite egnet for et 12V system, og det bør være reklamasjonsgrunn om den er innenfor ift kjøpsdato. Er den utenfor og dette faktisk er årsaken kan du få tak i en passende DC-DC powersupply som hever spenningen - som en antakelig rimeligere løsning enn å reparere den interne strømforsyningen som i så fall må ha sviktet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.