Jump to content

Toalett tømming i Sverige 2015!

Flammingokid

Recommended Posts

Kanskje lurt å rengjøre slangestussen før man fyller vann, uansett hvor man er. Er det uvitenhet som gjør at noen dypper slange i septikktanken før den senere skal brukes til å fylle vann? Helt off topic, så har jeg vært i selskap og obervert at de rå kylling filetene ble skjært opp, før kokken så brukte den samme kniven til å kutte opp salaten uten å vaske den først..

Men, jeg noterer meg at jeg tror jeg skal ta med meg en egen vannslange i båten som jeg kan bruke til å fylle vann.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

OBS, OBS,

Fyll aldri vanntankene med vannslange ved toalett tømmestasjoner :nonod:

Slangen ble sist benyttet til å spyle av tømmeutstyr og septik uttak! :crazy:

Kanskje tilogmed ned i røret!

Selvsagt korrekt påpekt! Og viktig påpekt! Tar selvkritikk for den..:-)

Men la oss nå gå inn for et amnesti 2015 / kan vi greie å får riksdagen få titte på denne tråden.. Dette kunne gjerne vært en greie her i Norge med lovgivende som ikke helt har koll på gjennomføringen av en lovendring - jeg har tidligere hatt ett greit forhold til å respekterer et lands lover, spesielt i et annet land jeg var gjest i, men når det en ikke egentlig forbereder noe ifht sin lovgivning og pålegger tildels høyt prisede Kommunale havner å gjøre aktive annleghinger, faller jo hele skiten igjennom... Bokstavlig talt :-)

OBS, OBS,

Fyll aldri vanntankene med vannslange ved toalett tømmestasjoner :nonod:

Slangen ble sist benyttet til å spyle av tømmeutstyr og septik uttak! :crazy:

Kanskje tilogmed ned i røret!

Selvsagt korrekt påpekt! Og viktig påpekt! Tar selvkritikk for den..:-)

Men la oss nå gå inn for et amnesti 2015 / kan vi greie å får riksdagen få titte på denne tråden.. Dette kunne gjerne vært en greie her i Norge med lovgivende som ikke helt har koll på gjennomføringen av en lovendring - jeg har tidligere hatt ett greit forhold til å respekterer et lands lover, spesielt i et annet land jeg var gjest i, men når det en ikke egentlig forbereder noe ifht sin lovgivning og pålegger tildels høyt prisede Kommunale havner å gjøre aktive annleghinger, faller jo hele skiten igjennom... Bokstavlig talt :-)

Lurt og sprite av slangen, samt ha med en egen slangestump på en meter eller så.

Jeg har en ferdig slange på 0,5 meter med gardena kulekran og skjøtestykke klar. Slipper søl samt å løpe og stenge krana når det er fullt.

Ang landtømming i andre land, så er det nok lettere å få til i land uten skjærgård hvor båtlivet er mer å gå fra havn til havn, og hver by/ havn har en pumpestasjon.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...