thomassv Startet 3.April.2015 Link til dette innlegget Startet 3.April.2015 Hei. Noen som har erfaring med denne? Fristende med komplett pakke når jeg ikke har noe fra før. http://www.watski.no/Septiktankskit-komplett-118PJ Prisen er også bedre enn feks. Maritim. Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 5.April.2015 Link til dette innlegget Svart 5.April.2015 Har ingen erfaring, men håper noen som har kan legge igjen noen ord om kvaliteten på disse. Som nybegynner som skal få inn septiktank i båten har nemlig også jeg tittet på disse. Akkurat som deg synes jeg det virker interessant med en slik pakkeløsning, selv om den ikke er helt komplett. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
NilsPils Svart 5.April.2015 Link til dette innlegget Svart 5.April.2015 Jeg synes den ser grei ut. Jeg har ikke make, men en tilsvarende amerikansk modell. Men det kullfilteret ville jeg hive på dynga. Det skal skiftes med jevne mellomrom og koster en del penger. Og så hindrer det god utlufting av tanken. Jeg fikk kloakklukt i båten intill jeg kastet filteret og erstattet det med en slangestump. Spørsmålet er gså hva slags pumpe du har mellom toilettet og tanken. I denne pakken er det en Macereator pumpe som maler opp innholdet i tanken før det går i sjøen. Greit nok, men synes det er best med en slik kvern FØR innholdet går til tanken. Da holder det med en pumpe som bråker mindre på sjøsiden. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.