bkv Startet 4.April.2015 Link til dette innlegget Startet 4.April.2015 (redigert) Hei.Jeg har tenkt å skaffe meg en ny mappe med båtsportkart for Oslofjorden. (Den forrige mappen forsvant da jeg glemte den igjen i min åpne båt). Jeg trenger egentlig bare to blad. Ettersom jeg nå leser til båtførerprøven har jeg fått bedre innsikt i hvordan kartene skal brukes, og har derfor tenkt å gå igang med linjal, passer og blyant. Siden kartene koster kr 500 kan jeg ikke kludre dem til slikat jeg stadig må kjøpe nye.Hva gjør dere? Er det noe sted man kan få dem kopiert og laminert rimelig? Burde helst ha det slik at jeg kan skrive/viske ut igjen.-Bjørn Redigert 4.April.2015 av bkv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 4.April.2015 Link til dette innlegget Svart 4.April.2015 Jeg fikk kopiert og laminert de arkene jeg brukte mest Akkurat dette var en gammel tante som jobbet i kommunen, så jeg kan ikke akkurat anbefale henne. Resultatet derimot ble glimrende :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.