maija27 Startet 5.April.2015 Link til dette innlegget Startet 5.April.2015 Jabsco vil ikke spyle på tross av ny impeller og pakning. Har primet pumpa flere ganger. Tømmeing av skåla går greit. Noen råd ? Link to post
Lett match Svart 5.April.2015 Link til dette innlegget Svart 5.April.2015 Har du mulighet til å fylle slangen fra skroggjennomføringen med vann. Jeg hadde samme problem, tok av slangen ved skroggjennomføringen og fylte på ved vann. Dette hjalp, men fant ut tilslutt at fjæren i pumpehuset satt feil. Derfor sugde den for dårlig, spesielt etter vinter opplag da jeg hadde tømt systemet for vann. Link to post
maija27 Svart 5.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2015 Jeg har forsøkt å fylle vann i slangen uten hell.men hvilken fjær tenkte du på ? Finner bare en og den er på strømbryteren. Link to post
Jstava Svart 8.April Link til dette innlegget Svart 8.April Hei Fant du ut noe her? Sliter litt med det samme. har kjøpt service kit og skal overhale den. Men finner ikke ut hvordan jeg demontere selve kvern kniven fra akslingen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn