Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Enkelt er det jo for de som kan det. Og går ut fra at det her menes at man betaler det det koster, og så ferdig med det liksom :saint:

 

Lundins Marin kan iallefall oppgradere E-tec 175 til 200. Men om det er verd pengene må man jo vurdere.

Trenger jo ofte større propell også. E-tec 150-200 er som kjent samme motorblokk, så det blir jo ikke den enorme forskjellen.

 

Prosentmessig er det vel mest å hente på Verado 135. Den kan oppgraderes til 200 hk (og evt. 235 hk hos Lundins Marin). Og det er driftssikkert.

Teerex

Teerex

Lundins Marin kan iallefall oppgradere E-tec 175 til 200. Men om det er verd pengene må man jo vurdere.

Trenger jo ofte større propell også. E-tec 150-200 er som kjent samme motorblokk, så det blir jo ikke den enorme forskjellen.

 

Prosentmessig er det vel mest å hente på Verado 135. Den kan oppgraderes til 200 hk (og evt. 235 hk hos Lundins Marin). Og det er driftssikkert.

Teerex

Teerex

Lundins Marin kan iallefall oppgradere E-tec 175 til 200. Men om det er verd pengene må man jo vurdere.

Trenger jo ofte større propell også. E-tec 150-200 er som kjent samme motorblokk, så det blir jo ikke den enorme forskjellen.

 

Prosentmessig er det vel mest å hente på Verado 135. Den kan oppgraderes til 200 hk (og 235 hk hos Lundins Marin). Og det er driftssikkert.

Teerex

Teerex

Lundins Marin kan iallefall oppgradere E-tec 175 til 200. Men om det er verd pengene må man jo vurdere.

Trenger jo ofte større propell også. E-tec 150-200 er som kjent samme motorblokk.

 

Prosentmessig er det vel mest å hente på Verado 135. Den kan oppgraderes til 200 hk (og 235 hk hos Lundins Marin). Og det er driftssikkert.



×
×
  • Create New...