Lynfax Startet 5.April.2015 Link til dette innlegget Startet 5.April.2015 Jeg er en gutt på 14 år. Trenger oppgradering fra en Rana 14 med en dritt motor (8 Hk gammel Mercury). Leter etter en stødig 16 - 17 fot båt med hardtop u/motor mellom 4000 og 5000 Kr. Grunnen til at jeg vil ha den u/motor er at jeg har bare hatt ploblemer med min brukt Mariner 8 Hk, vet at gamle Mercury og Mariner er bare dritt og at andre motorer er mye bedre selv om de er gamle men vil helst ha u/motor. PS: Må være i en av disse fylkene Finnmark, Hordaland, Møre og Romsdal, Nord-Trønderlag, Sør-Trønderlag, Nordland, Sogn og Fjordane, Troms og jeg kjøper ikke noen båt som har skader på undersiden. Hva med oppussingobjekt? Har pratet men min Mor og noen "Båtfolk" og de sier at det er mye arbeid og det er veldig tidkrevende, er klar til og bruke mye tid på båten. PS: Jeg kan ikke fikse skader under og på siden av båten. Tar gjerne i mot tips fra erfarne båtfolk om hva jeg skal se etter. INGEN useriøse bud!! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 du må nok sette deg ned på finn.no , og søke på f.eks rana, øyen. askeladden , hansvik osv :) burde være noen i prisklassen som ikke trenger å repareres Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mort1 Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Skibsplast 490 og GH 17 kan du få ned mot den prisen, men de trenger nok litt kjærlighet før de skinner. Ellers blir det vel 60-70 tallsbåter eks selco som ligger i det prisleiet. Vær aktiv på finn. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 fine båter det også, men krever helst endel mer motor enn en på 14 får lov til å kjøre med Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Eddiken Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Anbefale hansvik 18 (men liten sjans til den prisen) e 15 år sjøl, å eg har en hansvik 18 med 40 hk, utrolige gode båta, fiske med line å garn. kjøpte åsså en rana 17 ifjor for en 1000-lapp, som eg har hatt mye plasting å reparering på. men anbefale hansvik Sitér dette innlegget Link to post
Lynfax Svart 6.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Rana 17 for 1000 kroner? Laveste Rana 17 jeg har sett er på 4000. Hansvik 18 er vel litt for dyrt... med litt mener jeg alt for dyrt. Men skal fortsette og se vidre. Takk for tips og jeg skal følge med vidre på finn.no men ser at jeg må spare mere og det er en stund til sommer og jeg kan jo ta noen småjobber for litt penger. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Ja men den ranaen var oppussingprosjekt, men den var ganske fin, du kan fort komme over sånne tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
Lynfax Svart 6.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Kanskje det er enklere og komme over sånne tilbud på facebook? Noen tips hvor jeg kan få sånne tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 kjøp og salg båter og båtutstyr sider, skal huske på denna tråden hvis eg kjæm over nåkka :) Sitér dette innlegget Link to post
Lynfax Svart 6.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Ok takk for det. Skal lete etter noe rundt 1000 lappen så har jeg litt og jobbe med Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.