Jump to content

14 Åring leter etter 16-17 fot båt.

Lynfax

Recommended Posts

Jeg er en gutt på 14 år. Trenger oppgradering fra en Rana 14 med en dritt motor (8 Hk gammel Mercury). Leter etter en stødig 16 - 17 fot båt med hardtop u/motor mellom 4000 og 5000 Kr. Grunnen til at jeg vil ha den u/motor er at jeg har bare hatt ploblemer med min brukt Mariner 8 Hk, vet at gamle Mercury og Mariner er bare dritt og at andre motorer er mye bedre selv om de er gamle men vil helst ha u/motor.  PS: Må være i en av disse fylkene Finnmark, Hordaland, Møre og Romsdal, Nord-Trønderlag, Sør-Trønderlag, Nordland, Sogn og Fjordane, Troms og jeg kjøper ikke noen båt som har skader på undersiden.

Hva med oppussingobjekt?

Har pratet men min Mor og noen "Båtfolk" og de sier at det er mye arbeid og det er veldig tidkrevende, er klar til og bruke mye tid på båten.

PS: Jeg kan ikke fikse skader under og på siden av båten.

Tar gjerne i mot tips fra erfarne båtfolk om hva jeg skal se etter.

INGEN useriøse bud!!

Rana 17 for 1000 kroner? Laveste Rana 17 jeg har sett er på 4000. Hansvik 18 er vel litt for dyrt... med litt mener jeg alt for dyrt. Men skal fortsette og se vidre. Takk for tips og jeg skal følge med vidre på finn.no men ser at jeg må spare mere og det er en stund til sommer og jeg kan jo ta noen småjobber for litt penger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...