ingevel Startet 6.April.2015 Link til dette innlegget Startet 6.April.2015 (redigert) skaffet meg en båt i fjor høst. diverse problem: Brekt motor feste: Bra nok å sveise det+ propellakslingen løsner hele tiden: treng hjelp. Det er vridbar propell som trenger litt innstilling. Noen her som kan hjelpe meg med tips? er marinisert merzedes motor som starter alltid. https://baatplassen.no/bildearkiv/56/56203/1407181508.jpg det er desse to skruene som løsner. Redigert 6.April.2015 av ingevel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ingevel Svart 8.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 ingen som kan hjelpe meg å feste propellakslingen? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.April.2015 Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 (redigert) Hvor løsner den? I klemflensen, eller i de tre gearkassefestene de har laget fleksibel kopling av? Så veldig spinkelt ut dette opplegget her... Sikker på at det er en Sagen? Meg bekjent laget de bare 24 og 30 fotere... Redigert 8.April.2015 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ingevel Svart 9.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2015 løsner i dei to skruene som står inn på akslingen. er 24 fot. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.April.2015 Link til dette innlegget Svart 9.April.2015 OK! Da har jeg hatt tilsvarende båt selv (Sagen 730). Skru ut de to settskruene, og bor noen mm inn i akslingen i hullet så settskruene får bedre feste. Stram godt til, gjerne med litt Loctite på gjengene så de ikke rister løs igjen. Det burde holde. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.