Jump to content

Garmin GPSMAP 521s problem med SW oppdatering

blia

Recommended Posts

Jeg har fulgt bruksansvisningen til punkt og prikke, men plotteren finner ingen oppdateringer på SD kortet. Jeg har lastet ned versjon 4,60 fra Garmin sine hjemmesider, plotteren starter oppdateringsprosessen når jeg setter i kortet, men rapporterer "ingen programvareoppdateruing funnet". Jeg kjører 4,40 fra før. Noen som har vært borti tilsvarende? Jeg har brukt et "ordentlig" SD kort (ikke micro i holder) på 8 GB. Filene pakkes ut og plasseres på SD kortet via den nedlastete filen. 

Anyone ?

Har akkurat samme plotter. Oppgraderte nylig. Rotet gjennom nesten alle gamle minnebrikkene men den ville ikke ha noen av de. Imidlertid er det god plass på orginalbrikken, så etter å ha lagt oppgraderingsfilen på den gikk det på første forsøk. Har ikke undersøkt videre hvorfor etter at oppdateringen var på plass.

/Anders

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...