blia Startet 6.April.2015 Link til dette innlegget Startet 6.April.2015 Jeg har fulgt bruksansvisningen til punkt og prikke, men plotteren finner ingen oppdateringer på SD kortet. Jeg har lastet ned versjon 4,60 fra Garmin sine hjemmesider, plotteren starter oppdateringsprosessen når jeg setter i kortet, men rapporterer "ingen programvareoppdateruing funnet". Jeg kjører 4,40 fra før. Noen som har vært borti tilsvarende? Jeg har brukt et "ordentlig" SD kort (ikke micro i holder) på 8 GB. Filene pakkes ut og plasseres på SD kortet via den nedlastete filen. Anyone ? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Jeg hadde problemer med å oppdatere min eldre Garmin, den kunne ikke lese så stort minnekort... Se https://baatplassen.no/i/topic/103087-garmin-gps-420s-finner-ikke-satelitter-og-lar-seg-ikke-oppdatere/ Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
BMW X1 Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Hadde samme problem når jeg oppdaterte min Garmin 420 tidligere i høst, brukte for stort minnekort 16 GB. Fant et minnekort på 1 GB som jeg brukte og oppdateringen gikk som en lek. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 6.April.2015 Link til dette innlegget Svart 6.April.2015 Jeg bruker 8GB på min Garmin 520 ! Fungerer fint det. Sitér dette innlegget Link to post
CSSGT Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 I følge denne oversikten: https://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId=%7B9f30e610-e924-11de-d785-000000000000%7D og at du allerede er på versjon 4.40 så skulle den støtte opp til 64 GB størrelse. Hva med filsystemet? Er det FAT32 på kortet, ikke NTFS eller noe annet? Sitér dette innlegget Roger H. Fersk seilbåtkaptein :) Link to post
romlingen Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Har en garmin 4012. I den kan man ha max 4 GB minnekort for at oppdatering skal fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Harpoon Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Har akkurat samme plotter. Oppgraderte nylig. Rotet gjennom nesten alle gamle minnebrikkene men den ville ikke ha noen av de. Imidlertid er det god plass på orginalbrikken, så etter å ha lagt oppgraderingsfilen på den gikk det på første forsøk. Har ikke undersøkt videre hvorfor etter at oppdateringen var på plass. /Anders Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.