Astor Startet 8.April.2015 Del på Facebook Startet 8.April.2015 (redigert) VB-Media som også utgir Båtens Verden lanserte på Sjøen for Alle nyheten Båtkanalen.no. Et sted hvor båtfolket kan se nyheter rundt båt og sjøliv. Astor har gjennom sommeren tatt opp timer med video fra strekninger vi har seilt. Videoer som senere er nyttig i ferieplanlegging eller rett og slett noe som tusler og går i bakgrunn hjemme mens en gjør noe annet. Vi vet at flere her har lagt ut video av turene sine. Jeg tenker da på et statisk kamera som står og tar opp video mens båtturen skrider fram. Jeg håper flere av dere som har slike opptak kan kontakte meg så kan vi legge dette i egen kategori på Båtkanalen.no. Jeg ønsker da flg. opplysninger: Eier av båten. Båtype, størrelse og navn. Hvilken strekning og gjerne hva slags kamera som er brukt. Og gjerne annet relevante opplysninger. Vi legger på Båtkanalen.no sin logo foran og bak i filmen samt disse opplysningene som du har gitt på forhånd. Sendes til: astor@batensverden.com Redigert 8.April.2015 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 9.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2015 Løfter denne opp igjen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S AIOLOS Svart 9.April.2015 Del på Facebook Svart 9.April.2015 Dette må jo være noe for de fleste som har et kamera festet på båten, selv har jeg et GoproHero som hittil har vært brukt på kortere snutter. Det er vanligvis festet til pulpit. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 9.April.2015 Del på Facebook Svart 9.April.2015 Bra! Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Ms Fortuna Svart 9.April.2015 Del på Facebook Svart 9.April.2015 Vi får se hvordan dine filmer blir først da Astor , og blir det bra kan vi andre følge etter... Noen må gå foran å vise vei først, før vi andre tør å bidra. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 greit at jeg legger ut video av fisking? (line og juksa) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Regner med at det selvsagt ikke nødvendigvis må være lange biter men også litt kortere. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Vi tar i mot det som måtte være relevant til båt og djøliv og heller kategoriserer klippene der de hører hjemme. Det kan bli mye god underholdning av det. Bruk regnværsdsgene og kveldene til å sende oss klipp. Astor@batensverden.com Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 (redigert) Dette er en video som skal legges inn på Båtkanalen.no - minutt for minutt - Eller noe slikt: Redigert 11.April.2015 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Her er en kar som koser seg med gamle snekkemotorer, og da spesiellt FM-motoren. http://batkanalen.no/holder-liv-i-en-gammel-tradisjon/ Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kenneth 81 Svart 11.April.2015 Del på Facebook Svart 11.April.2015 Hvor store filer kan den epostadressen motta? Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Astor Svart 11.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2015 Du må gjerne legge til Youtube-adressen. Resten ordner vi. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kenneth 81 Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Da har jeg mailet YouTube-link og informasjon. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Astor Svart 12.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2015 Flott, Kenneth! Hars endt den til rette vedommende i Båtkanalen.no. Etter hvert blir den å finne på nettet sammen med mine og de andre som kommer inn. Dette kan bli en grei samling for folk som planlegger turer. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.