Tallisman Startet 8.April.2015 Link til dette innlegget Startet 8.April.2015 Da har jeg vært og kjøpt Ceramic vifteovn som jeg ettersom jeg har lest trodde hadde trinnløs vifte hastighet. Varmeviften jeg har kjøpt har samme viftehastighet på 800 og 1500 watt og er antagelig den største bråkebøtta av en vifteovn det går an og gå tak i . Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.April.2015 Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 Det er vel den sorte Thermal 2000 (1500 watt) som har egen bryter for vifta. Min har det. Den nyere hvite har ikke denne funksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 8.April.2015 Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 Jeg synes også disse bråker mer enn det som er gøy. Kjøpte et par kjeramiske vifteovner på Europris som er langt roligere enn Thermalen jeg kjøpte hos Maritim. Europrisovnene et på 750/1500W og koster 199,- per stk. Så lenge ovnene kun brukes mens folk er til stede er de OK med tanke på trygghet. Den eldste min sviver på fjerde året nå Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.April.2015 Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 Den gode gamle Adax'en, som LarsH har, er den mest stillegående. Men der er minimum 750 watt. Thermal 2000 kan settes på eco, 400 watt. Fint når det er max 500 watt i havna, som i Son. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 9.April.2015 Link til dette innlegget Svart 9.April.2015 (redigert) Den gode gamle Adax'en, som LarsH har, er den mest stillegående.Kun slått av min gamle Wilfa fra slutten av 80-tallet. Den hører man faktisk ikke i det hele tatt på laveste effekt. Dessverre er det minimum 800 watt på denne, så den må brukes med fornuft. Står selvsagt aldri på uten tilsyn. Dette er en ovn jeg tar godt vare på, for å si det slik... Redigert 9.April.2015 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.