Stjerneglimt Startet 9.April.2015 Link til dette innlegget Startet 9.April.2015 (redigert) Ser at det allerede er noen tråder vedrørende samme tema, men de er ganske gamle. Starter derfor en ny tråd. Jeg skal montere en Glomex antenne i mastetoppen og planlegger å leie en lift for å gjøre jobben. I masten er det 2 plastkanaler for trekking av kabler, den ene er full, den andre inneholder bare TV-antennekabel. Det burde derfor være greit å få plass til en kabel av god kvalitet. Så kommer spørsmålene: 1. Hvordan kommer jeg til plastkanalene i mastetoppen? Er det et lokk eller lignenede jeg kan demontere? Greit å vite hva som møter meg når jeg står der med liften og mangler ett eller annet... 2. Er det fornuftig å bruke en trekketråd av et eller annet slag eller er det fiskesnøre med et lite lodd som er best? 3. Hvilken kabel skal jeg velge? Masten er ca 19 meter høy og totallengde på kabel blir ca 25-26 meter. Redigert 9.April.2015 av Stjerneglimt (see edit history) Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.