Frysebox Startet 9.April.2015 Link til dette innlegget Startet 9.April.2015 hei jeg har en norona 5000 17 fot. hvor stor motor kan jeg sette på denne. har søkt rundt for å finne info om båten men det er ikke mye å finne. så prøver lykken her inne.. har en 50 hk mariner 4 takt jeg kunne tenke meg å sette på men tror den kan være litt for stor. det satt en susuki 35 hk på båten når jeg kjøpte den men den røyk. noen som har noen gode råd / tips tas det i mot med takk Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.April.2015 Link til dette innlegget Svart 10.April.2015 har hørt om båtmerket men kjenner ikke den modellen - har du bilder? er det disse som har trimaranskrog? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Lady E Svart 11.April.2015 Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 Hei. Jeg kjenner litt til Norona 5000, produsert på Ona og derav navnet. I min hukommelse var 25 HK det største motoralternativet fra produsent. Dette er enkeltskrogsbåter med forholdsvis lite oppspanting/forsterkninger (hvis den er orginal) så 50 HK motor kan nok bli mye med tanke på sprekkdannelser i bunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.