Navic II Startet 11.April.2015 Link til dette innlegget Startet 11.April.2015 jaja, siden påsketider har jeg sett utallige facebook-statuser fra mine venner langs kysten som har satt ut / tatt i bruk båtene sine, og leser flittig igjennom postene her på forumet også, og kjenner at det verker fælt etter å komme i gang med båtsesongen! men jeg stakk nedom havna for en times tid siden, og synes som møtte meg gjorde meg tårevåt... er visst en stund til det blir noe her skjønner jeg. :P Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 11.April.2015 Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 2,2 meter nå, 28 cm over normalen Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 11.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 jepp, har sett det. og over normalen er ikke værst, helt til det blir flom litt senere i sommer. :P Har fikset meg båtplass i oslofjorden nå, så blir vel ikke mye Mjøsa-båting i sommer. :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.