BMW X1 Startet 12.April.2015 Link til dette innlegget Startet 12.April.2015 (redigert) Kjøpte en båt i fjor høst der det er montert en Faria dybdemåler, når jeg skrur på strøm så står displayet og blinker 0.0 meter. Kommer ikke opp hvor mange meter dybde det er når båten ligger i båsen, når jeg begynner å kjøre tar der en stund før displayet viser dybde. Fungerer ganske bra på de få turene jeg har prøvd båten, men lager lyd forholdsvis ofte. Det er gjennomgående svinger montert. Er det noen feil med svinger eller displayet mitt? Noen som har noen gode tips. Redigert 12.April.2015 av bmw316 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gl100076 Svart 21.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2015 Hei sliter med noe av d samme jeg å-får lete etter bruksanvisning vel? Sitér dette innlegget Link to post
Gl100076 Svart 21.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2015 http://faria-instruments.com/manuals.php Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.