Jøran Hansen Startet 12.April.2015 Del på Facebook Startet 12.April.2015 Jeg driver og planlegger ett båt kjøp, og tenker da å kjøpe en gps som kobles til bærbar pcen min. Da lurer jeg på hva man bruker som kartplotter\gps programmer. hva er å anbefalle? Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Opencpn ( gratis kartprogram ) og Cmap foreksempel .. ( kart koster penger ) kjøpte akkurat en G-Star IV gps selv. Bruker opencpn/Cmap på en gammel lg 10" maskin .. Funker fjell. Sitér dette innlegget Link to post
Knaren Svart 12.April.2015 Del på Facebook Svart 12.April.2015 Jeg bruker Navionics på iPad, dette fungerer kjempebra. Navionics kan også brukes på andre nettbrett eller PC. Sitér dette innlegget Link to post
Jøran Hansen Svart 12.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2015 Ja har lest om opencpn, ser bra ut, hva koster ett kart for møre og sørtrøndelag da? og hvem selger de? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.