Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

Jeg blir ikke helt fortrolig med kartvisningen av de nye kartene fra kartverket på min Galaxy tab s3. Ved Langgrunnen vest av Jeløya er det ved den sydligste grønne staken et loddskudd på 4.5 meter som jeg ikke klarer å få til å synes (ser de to mellom stakene på Neskrakk lengre nord ). Jeg har krysset av for at loddskudd skal vises, detaljnivå er satt til maks, og jeg har resatt til standard visning. Loddskuddet vises på pc verson 4.8.1 med samme kart.

Framtia

Framtia

Jeg blir ikke helt fortrolig med kartvisningen av de nye kartene fra kartverket på min Galaxy tab s3. Ved Langgrunnen vest av Jeløya. Ved den sydligste grønne staken er det et loddskudd på 4.5 meter som jeg ikke klarer å få til å synes (jeg klarer å se de to mellom stakene på Neskrakk lengre nord ). Jeg har krysset av for at loddskudd skal vises, detaljnivå er satt til maks, og jeg har resatt til standard visning. Loddskuddet vises på pc verson 4.8.1 med samme kart.

Framtia

Framtia

Jeg blir ikke helt fortrolig med kartvisningen av de nye kartene fra kartverket på min Galaxy tab s3. Under er et bilde av noen grunner vest av Jeløya. Ved den sydligste grønne staken er det et loddskudd på 4.5 meter som jeg ikke klarer å få til å synes. Jeg har krysset av for at loddskudd skal vises, detaljnivå er satt til maks, og jeg har resatt til standard visning. Loddskuddet vises på pc verson 4.8.1 med samme kart.

• Create New...