Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

shipahoy skrev On 8.9.2017 at 18.34:

Du kan oppdatere den med en uoffisiell android versjon, LineageOS for eksempel, hvis du tar sjansen...

shipahoy...

Takker for tips....., og også til "Roger jo" som har sendt meg meget gode henvisninger med tips og råd om hva som er mulig!

Her hjemme har vi 2 slike brett og de fungerer helt ok til sitt bruk, men siden de kun har 1GB RAM, så velger jeg ikke å eksperimentere noe med dem, siden de er velfungerende til sitt bruk!

Jeg står i ferd med å kjøpe et nytt brett med uptodate specs, som jeg skal bruke som backup til min dedikerte Navigasjons- PC!

Seastar:seeya:

Seastar

Seastar

shipahoy skrev On 8.9.2017 at 18.34:

Du kan oppdatere den med en uoffisiell android versjon, LineageOS for eksempel, hvis du tar sjansen...

shipahoy...

Takker for tips....., og også til "Roger jo" som har sendt meg meget gode henvisninger med tips og råd om hva som er mulig!

Her hjemme har vi 3 slike brett og de fungerer helt ok til sitt bruk, men siden de kun har 1GB RAM, så velger jeg ikke å eksperimentere noe med dem, siden de er velfungerende til sitt bruk!

Jeg står i ferd med å kjøpe et nytt brett med uptodate specs, som jeg skal bruke som backup til min dedikerte Navigasjons- PC!

Seastar:seeya:

• Create New...