Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Paxo....

Ok, jeg forstår....,  hvis vi «prøver» å holde android-relaterte  spørsmål og løsninger på eventuelle problemstillinger i denne tråden, så blir det mest ryddig, og dermed lettere for andre også å finne svar og tips på sine spørsmål....., vedr. Android :-) :-) :-)

B)

Når det gjelder å holde båten i senter av kartet/skjermen, så blir bakgrunnen av båticonet gul av farge når denne funksjonen er aktiv!

Da kan du sjekke hva som skjer hos deg...., kan det være at du kommer borti med et touch slik at kartet flytter seg litt på skjermen?

Da deaktiveres denne funksjonen og du må sette på igjen ved å trykke på »egen båt» -iconet slik at den blir gul av bakgrunnsfarge og dermed aktiv igjen! :-)

:sailing:

Seastar

Seastar

Paxo....

Ok, jeg forstår....,  hvis vi «prøver» å holde android-relaterte  spørsmål og løsninger på eventuelle problemstillinger i denne tråden, så blir det mest ryddig, og dermed lettere for andre også å finne svar og tips på sine spørsmål....., vedr. Android :-) :-) :-)

B)

Når det gjelder å holde båten i senter av kartet/skjermen, så blir bakgrunnen av båticonet gul av farge når denne funksjonen er aktiv!

Da kan du sjekke hva som skjer hos deg...., kan det være at du kommer borti med et touch på skjermen?

Da skrur den av denne funksjonen og du må sette på igjen ved å trykke på iconet slik at den blir gul og dermed aktiv igjen! :-)

Seastar

Seastar

Paxo....

Ok, jeg forstår....,  hvis vi «prøver» å holde android-relaterte  spørsmål og løsninger på eventuelle problemstillinger i denne tråden, så blir det mest ryddig, og dermed lettere for andre også å finne svar og tips på sine spørsmål....., r. Android :-) :-) :-)

B)

Da kan du sjekke hva som skjer hos deg...., kan det være at du kommer borti med et touch på skjermen?

Da skrur den av denne funksjonen og du må sette på igjen ved å trykke på iconet slik at den blir gul og dermed aktiv igjen! :-)

• Create New...