Jump to content

Edit History

Seastar

Seastar

Hei igjen og med ønske om en God båtsesong:sailing:

Siste versjon av OpenCPN for Android, som kan lastes ned fra Playstore, er versjon 5.0.8

Den har fungert meget bra siden den ble utgitt 20. november 2019, og går som en drøm også på mitt nye Samsung nettbrett med versjon 10 av Android.

Med tilhørende helt topp og oppdaterte kart fra o-chart, med dekning over f.eks hele norskekysten til en rimelig penge, så er dette et meget bra navigasjonshjelpemiddel, som jeg har både på min smarttelefon og på nettbrett!

Kopierer ruter, waypoints og tracks mellom enhetene til og fra min hovednavigasjonsenhet ombord, som er en Windows 10-laptop med 17 '' skjerm

Ha en fin sommer alle sammen!

Skip o' hoi:flag_bp:

Seastar

NB!

Minner også om denne tråden 

https://baatplassen.no/i/topic/115586-opencpn-gratis-kartplotterprogramvare/?do=findComment&comment=2200293

for OpenCPN programmet for PC, som vi nettopp har satt igang med uttesting og videreutvikling av en Betaversjon som skal gi den nye versjonen som blir hetende OpenCPN 5.2 når den blir klar for offisiell utgivelse.

Seastar

Seastar

Siste versjon av OpenCPN for Android, som kan lastes ned fra Playstore, er versjon 5.0.8

Den har fungert meget bra siden den ble utgitt 20. november 2019, og går som en drøm også på mitt nye Samsung nettbrett med versjon 10 av Android.

Med tilhørende helt topp og oppdaterte kart fra o-chart, med dekning over f.eks hele norskekysten til en rimelig penge, så er dette et meget bra navigasjonshjelpemiddel, som jeg har både på min smarttelefon og på nettbrett!

Kopierer ruter, waypoints og tracks mellom enhetene til og fra min hovednavigasjonsenhet ombord, som er en Windows 10-laptop med 17 '' skjerm

Seastar

NB!

Minner også om denne tråden 

https://baatplassen.no/i/topic/115586-opencpn-gratis-kartplotterprogramvare/?do=findComment&comment=2200293

for OpenCPN programmet for PC, som vi nettopp har satt igang uttesting og videreutvikling av en Betaversjon som skal gi den nye versjonen som blir hetende OpenCPN 5.2 når den blir klar for offisiell utgivelse.

Seastar

Seastar

Seastar

• Create New...