Jump to content

Edit History

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Kjørte en oppdatering på opencpn og plugin på Android.

Og der røk kartene mine jeg hadde fra 2020, minnes meg på hvorfor jeg gikk over til Embark navigering.

Har kjøpt karter 3 ganger og har bare hatt tull på alt fra RPi til nettbrett, sitter enda og venter at dem skal komme frem til noe bedre system en den fingerprint fil systemet som resten av navigasjonsapper klarer seg uten.

3 ganger har jeg kjøpt og det har tullet seg til, har våre i kontakt med ocharts et par ganger og dem har nullstillet det så jeg kan legge det inn en gang til, men dette blir for mye styr.

Ser dem er litt på rett vei med den USB donglen som KUN virke på windows pc.

Har alltid likt opencpn, men det er litt vel mye styr på nettbretter og rpi.

Eneste jeg ser for meg er en Laptop i båten med windows på før jeg kommer til og prøve det igjen.

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Kjørte en oppdatering på opencpn og plugin på Android.

Og der røk kartene mine jeg hadde fra 2020, minnes meg på hvorfor jeg gikk over til Embark navigering.

Har kjøpt karter 3 ganger og har bare hatt tull på alt fra RPi til nettbrett, sitter enda og venter at dem skal komme frem til noe bedre system en den fingerprint fil systemet som resten av navigasjonsapper klarer seg uten.

3 gnage har jeg kjøpt og det har tullet seg til, har våre i kontakt med ocharts et par ganger og dem har nullstillet det så jeg kan legge det inn en gang til, men dette blir for mye styr.

Ser dem er litt på rett vei med den USB donglen som KUN virke på windows pc.

Har alltid likt opencpn, men det er litt vel mye styr på nettbretter og rpi.

Eneste jeg ser for meg er en Laptop i båten med windows på før jeg kommer til og prøve det igjen.

• Create New...