btt Startet 13.April.2015 Link til dette innlegget Startet 13.April.2015 Hei er det noen har montert fuel måler til garmin plotter ? Virker det ? Hva må kjøpes til min 6012 plotter ? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Garmin fuel måler hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 13.April.2015 Link til dette innlegget Svart 13.April.2015 Jeg har 5012 og fuel flow målere. Du trenger et nmea2000 nettverk så er det bare å koble målerene på dette nettet. Du går inn i menyen og konfigurerer hvordan verdiene skal vises, evt kan du koble til et eksternt display til dette. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 14.April.2015 Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 (redigert) For å få forbrukstall fra min VP D6-370 til plotter kjøpte jeg NMEA2000 Interface + 1 t-stykke som kobles mellom plotter (4010) og eksisterende NMEA2000 nettverk som din motor er koblet til. Redigert 14.April.2015 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.