jerognal Startet 13.April.2015 Del på Facebook Startet 13.April.2015 Har en gammel robåt etter min Bestefar. Båten er fra 1956. nederste bord er råttent begge sider. Ellers grei båt. Er dette regningssvarende å få skiftet eller koster det skjorten å få slikt gjort? Bor i Bergen. Denne båten satt jeg i stavnen på og dorget med min far fra jeg var bare snotta-unge, så betyr litt for meg denne båten. Har brukt den tre år her jeg bor på et ferskvann vi driver å fisker opp ørret for å tynne ut. Men nå er nederste bordene råtten, selv om den har fått rikelig med antiparasitt og linolje. Regner med at dette har lagt "latent" fra eg fikk hånden om båten for 4 år siden. Båten har 4 bord på hver side og dobbelt sett med årer om det betyr noe. kjøpt i 1956 hos Båt-Berge. Metallplaten fra butikken står på toften ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 13.April.2015 Del på Facebook Svart 13.April.2015 Regningssvarende i forhold til hva? Rent økonomisk er det neppe det store utlegget, disse bordene er laget for å kunne skiftes ut, og du skal ikke lenger enn til Kystkultursenteret i Sandviken før du kan få skikkelig gode råd. Regningssvarende for å kunne fornye og levere videre opplevelser som du har med deg for livet….Jeg vil tro regnestykket blir enkelt! Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 13.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2015 Ja da skal eg jaggu stikke nedom de en dag og høre ka noe slikt vil koste.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.