Jump to content

Båtmesse i Sandessjøen til helga


vidarbre

Recommended Posts

Ja denne kjenner jeg til og besøker, antall utstiltebåter øker men består mye av privateide båter+1 telt med ting og tang+diverse utstillere rundt på området vet ikke helt va jeg skal sammenligne med men skal se om jeg kan ta noen bilder og legge ut her i denne tråden hvis anledningen byr seg. Har en mistanke om at jeg skal drikkes ut i helgen så vi får se :cheers::cryin::cryin::sleep:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hei

Ja no har jeg og minste mann på fem år vært på båt messa, han skulle absolutt i og opp på alle båter med fly bridge, jo større jo bedre. Jeg selv falt for Viknes 830 og nb 820, tror dette er gode båter. Årets båtmesse har ca 50 båter utstilt ved kaia i Sandnessjøen, Harstad marina med elleve båter fra viknes,nb og viksund ,fra 24-38 fot. Største båt er en Rodmann på 44 fot. Det er også satt opp et telt som er fylt med div duppe ditter som er kjekt og ha i båten. Gjestebryggene i byen og småbåthavna er fullt med gjester som er kommet til byen.

festus

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...