Framtia Startet 14.April.2015 Link til dette innlegget Startet 14.April.2015 Jeg har en par låser som åpnes med et standard vinsjhåndtak. På en Jeanneau jeg eide var det med noen små plasthåndtak med hex nut som gjør samme nytten (bedre enn å dra på tunge og dyre vinsjhåndtak). Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike? Har prøvd å søke litt på ebay, men uten hell. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Mulligan Svart 14.April.2015 Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 Sveiva til Ankarolina. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 godt tips Mulligan, den var å finne her: http://www.bluemarinestore.com/ankarolina-replacement-handle-en/ tar gjerne imot andre forslag også. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Thilde Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 Sjekk Seatronic, de har noe de kaller universal nøkkel. Se under seilbåtutstyr/vinsjhåndtakk. De fungerer fint for oss. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 15.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 perfekt Thilde, den er super til mitt bruk. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.