sjagen Startet 15.April.2015 Del på Facebook Startet 15.April.2015 Kan noen hjelpe meg med å typebestemme seilbåten på bildet? Er det en grei ungdomsbåt? Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
Allegro27 Svart 15.April.2015 Del på Facebook Svart 15.April.2015 Sliter litt med å hjelpe deg med typen, men det er sikkert en fin ungdomsbåt. Selv fikk jeg en stortriss 17 når jeg var 12-13 år. Fordelen med en stortriss er at den er skumfylt og etter sigende synkefri. Men båten på bilde er sikkert en fin startbåt om man ikke er så nøye med det kosmetiske, noe man kanskje ikke bør være, for det er fint å kunne øve seg på havnemanøver etc. uten å ha hjertet i halsen fordi man er redd for en svart stripe i skroget eller et hakk i baugen. Størrelsen ser bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
sjagen Svart 15.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2015 Jeg fikk noen tips fra Morten Kvamme og det synes som om at dette er Offshore 8 Meter. Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.