MR Swe Startet 15.April.2015 Link til dette innlegget Startet 15.April.2015 Må skifte dekksluken i Nidelven. Målet i taket er 49,5x 49,5 men finner ikke noen luke som har de innermålerne. Må jeg finne en større og sage opp hullet? Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 se på tråden til nidelvsigmund han ser jeg akkurat driver å bytter luka si der Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 15.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 takk for tipset men NS har en eldre N24 mens jeg har en N26 så ikke den samme luken Kommentar fra moderator: Se reglene: "dersom det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder."Skal endre denne. Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 15.April.2015 Link til dette innlegget Svart 15.April.2015 ok:) Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 bestillt en 51x51 så får jeg sage opp litt. vart en bomar med inneramme.. Takksam for tips hvordan få dette tett og riktigt satt på Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Det måtte jeg kjøpe til Carat'n min også :-/ Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
MR Swe Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 hvordan monterer man innerrammen med bomar..? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.April.2015 Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 Tjøstheim Plast på Tau har plastglass til mange gamle luker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.