sunnmøre Startet 16.April.2015 Link til dette innlegget Startet 16.April.2015 Har ein Eber D4, ca 5 år gammal, som har fungert flott fram til no. Har starta han regelmessig i lopet av vinteren, og latt han gå ei stund. Starta han seinast på måndag, gjekk ca 1 time då. Ingen problem under oppstart, røyk eller liknande. Tysdag var eg ombord i båten igjen, vaska og gjorde klart for sesongen. Då ville ikkje Eberen starte. I dag var eg ombord og såg litt på varmaren. Fleire oppstartforsøk utan hell. Pumpa tikker og går som normalt, vifta oppfører seg også normalt. Fekk feilkode 052 på displayet, som tyder at sikkerheitstida er ute og at: Under startfasen registrerades ingen flamma. • Kontrollera avgas- och förbränningsluftledningarna. • Kontrollera bränsleförsörjningen / mät bränslemängden, se sidan 36. • Kontrollera glödstaven (se felkod 020 och 021). • Kontrollera flamsensorn. För diagram och värdetabell se sidan 32. Om OK --> byt ut styrdone Sjekka eksos og forbrenningsslangar, såg OK ut. Pumpa fungerer, målte ikkje mengda ho leverer, men såg normalt ut. Filteret i pumpa var fint. Straum OK. Tok ikkje ut glødeplugg/ glødegitter. Men fekk ikkje opp feilkode som indikerer brot på glødepluggen (20-21). Er det mogleg at det er pluggen som er ødelagt likevel? Har forstått det slik at glødepluggen skal vere robust. Kan glødegitteret vere tett, sjølv om oppstarten har vore heilt fin fram til no? Kjem nok til å bestille glødeplugg og gitter, og skifte desse. Kom gjerne med innspel likevel, så skal eg oppdatere undervegs Sitér dette innlegget Link to post
FinnSi Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Registrerte du noe røyk fra eksosutløpet? Du skriver at "straum ok", betyr det at du har normalt strømtrekk på varmeren når glødepluggen er aktivert? Kan være defekt glødeplugg eller hjerne. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Under eit av oppstartforsøka var det snev av eksoslukt, trur eg. Sat i eit stuerom og fylde med på pumpa... Elles ingen røyk/ eksos. Når det gjeld straum, så er batteria topplada. Kjem straum som det skal fram til Eberen. Får ikkje utslag på ampermeteret under oppstart. Normalt skal vel varmaren dra 5-6 amp under oppstart trur eg, men hugsar ikkje heilt. Dette tyder vel kanskje på at klødepluggen ikkje gjer det han skal. Elles nullstilde eg feilkodane etter kvart, slik dei ikkje skulle ligge å blokkere startforsøka. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 (redigert) Varmeren er vel kanskje koblet direkte på batteri utenom amp. meter? Normalt sett, dersom varmer går så langt at pumpe tikker, er den elektrisk i orden, og feilen ligger på "mekanisk.". Får den brennstoff ? Ca 6 ml i startfasen (110 sek.). Kommer brennstoff frem til glødestift og den ikke tenner, blir det gjerne en del gråhvit røyk. Koks i glødesil og/eller brennkammer? Demonter varmer og kontroll brennkammer for koksansamlinger. Glødestift holder normalt veldig lenge. Skal du teste den må du ikke bruke mer en 8 V til dette. 12V direkte ødelegger denne. Det samme med viftemotor. Lykke til. Redigert 16.April.2015 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 stor sjangse for att det er gløde gitteret som har koksa seg har hatt samme problemet selv enkelt å bytte Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Glemte å nevne et 2 mm hull som slipper luft inn til glødesil rett i underkant av gjengene til glødestift. Kontroller at dette er åpent ved bytte av glødesil. Bøy til en ståltråd og "stak" opp. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Varmeren er vel kanskje koblet direkte på batteri utenom amp. meter? Normalt sett, dersom varmer går så langt at pumpe tikker, er den elektrisk i orden, og feilen ligger på "mekanisk.". Får den brennstoff ? Ca 6 ml i startfasen (110 sek.). Kommer brennstoff frem til glødestift og den ikke tenner, blir det gjerne en del gråhvit røyk. Koks i glødesil og/eller brennkammer? Demonter varmer og kontroll brennkammer for koksansamlinger. Glødestift holder normalt veldig lenge. Skal du teste den må du ikke bruke mer en 8 V til dette. 12V direkte ødelegger denne. Det samme med viftemotor. Lykke til. Varmaren er sjølvsagt kobla direkte på batteri. Hukommelse som ein gullfisk enkelte gongar (monterte varmaren sjølv...) Ut i frå det som de skriv vidare så ser det ut til at det er glødegitteret som ser ut til å vere det neste på lista som må sjekkast. Kanskje litt rart at dette vart tett over natta, utan å gje vanskar under start/ brenning tidlegare? Ser det er med eit spesialverktøy med nye glødepluggar for å montere/ demontere. Dette har eg ikkje. Går det an å få ut glødepluggen utan dette spesialverktøyet? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 jeg tipper att den har sotet/kokkset igjen. kan selvfølgelig være glødeplugg som er for dårlig. det måles enkelt med Ampere i startfasen(10A??). jeg har maken varmer bak i servicebilen min og den kokser igjen på 1 år og må renses, og byttes deler. den går da 8 timer om dagen i 6mnd ca. Sitér dette innlegget Link to post
Viknes 6BY Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Om du har termostat typen med vribart hjul, sett denne på minium ved oppstart Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 (redigert) Hei. Er du sikker på at du har nok futt i batteriene dine? Den krever ganske mye strøm i oppstartfasen mens glødingen pågår. Jeg har erfart at pumpa begynner å tikke, men så avsluttes oppstartprosessen. Dersom jeg kobler til landstrøm eller starter motorene og så setter på varmeren, ja så starter varmeren. Kan skyldes lange kabelstrekk og litt underdimensjonerte kabler. Patton Redigert 16.April.2015 av Patton (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 (redigert) Verktøyet kan leveres separat, kr 100,- ink. mva. For øvrig er det en rørhylsenøkkel 12 mm med ett frest spor 5 mm bredt og 30 mm langt fra den ene enden for å gi plass til ledninger. Plutselig endring kan f. eks. ha sin årsak i at det har lagt seg en koksbit i utløpet fra boringen til glødesil/stift og ut mot brennkammer. Redigert 17.April.2015 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 I.M.S: For øvrig er det en rørhylsenøkkel 12 mm med ett frest spor 5 mm bredt og 30 mm langt fra den ene enden Har Du händelsevis en bild? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Aha, tack så mycket. Vad jag var ute efter var om det fanns ett verktyg när man skall ta ut glödstifts-silen... Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Syl for å lage en glipe mellom gods og glødesil og en spiss nebbtang. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Tack I.M.S för svar. Men det innebär att man alltid måste byta silen om man tar ut den? En fråga till till Dig som kan: Har det någon betydelse i vilken riktning man monterar den lilla plåt-fliken på silen? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Om varmeren ikke starter til tross for at den får tilført diesel oser det noe skrekkelig. Om du ikke har mye os ved oppstart ligger feilen i dieseltilførselen. Dette kan skyldes noe så enkelt at tankvolumet har blitt for lavt i forhold til varmerens sugeledning ned i tanken. Glødepluggene på disse varmerne er solide og det er sjelden problemer med disse. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
I.M.S. Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 D2/4 har ingen plåt-flik, d3/5 har dette og monteres slik at den ikke dekker hullet for forbrenningsluft til glødesil. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 17.April.2015 Link til dette innlegget Svart 17.April.2015 Sjekk her: https://baatplassen.no/i/topic/108007-ebersp%C3%A4cher-airtronic-d4-starter-ikke/ Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
sunnmøre Svart 23.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 Då er Eberen i gang igjen Bytta ut glødesil og glødepluggen. Skifta begge deler sidan varmaren er 4 år. Glødepluggen får eg ha i reserve... Var faktisk lite sot og koks. Har nytta varmaren mykje, han har og gått ein heil del på lav effekt. Har prøvd å vere påpasseleg med å la han brenne ei stund med høg effekt inn imellom. Gjekk greitt å demontere glødepluggen og sila. For å få ut sila må du ha ei spisstang som er ganske lita og smekker, den eg hadde i båten var litt stor. Starta deretter opp varmare. Trass fleire forsøk var han like daud. Sjekka dieselen ein gong til, og såg då at der var ørsmå luftbobler i slangen mellom pumpa og Eberen, noko som eg hadde oversett tidlegare. Undersøkte deretter slangen mellom drivstofftanken og pumpa, og fann til mi overrasking at der var mange små sprekker i han. Denne slangen vart installert våren 2011, samtidig som varmaren vart montert. Tok ut slangen, og sette svakt lufttrykk på han medan han låg i ei balje. Det kom luftbobler frå fleire stader på slangen. Med andre ord var den fire år gamle slangen ikkje tett, det kom luft i dieselen. Slangen har hatt eit godt liv ombord, tørt og fint, så det var litt overraskande at slangen var gåen. Kjøpte ny slange, monterte denne og starta opp. På fjerde forsøket hadde pumpa fått dieselen fram til brennaren, og Eberen starta som før. Så fasitt: Dieseltilførselen hadde skulda, som nokon av dykk føreslo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.