Jump to content

Startproblem Eberspächer D4


sunnmøre

Recommended Posts

Har ein Eber D4, ca 5 år gammal, som har fungert flott fram til no. Har starta han regelmessig i lopet av vinteren, og latt han gå ei stund. Starta han seinast på måndag, gjekk ca 1 time då. Ingen problem under oppstart, røyk eller liknande.

Tysdag var eg ombord i båten igjen, vaska og gjorde klart for sesongen. Då ville ikkje Eberen starte.

 

I dag var eg ombord og såg litt på varmaren. Fleire oppstartforsøk utan hell. Pumpa tikker og går som normalt, vifta oppfører seg også normalt. Fekk feilkode 052 på displayet, som tyder at sikkerheitstida er ute og at:

 

Under startfasen registrerades ingen flamma.

• Kontrollera avgas- och förbränningsluftledningarna.

• Kontrollera bränsleförsörjningen / mät bränslemängden, se sidan 36.

• Kontrollera glödstaven (se felkod 020 och 021).

• Kontrollera flamsensorn. För diagram och värdetabell se sidan 32. Om OK --> byt ut styrdone

 

Sjekka eksos og forbrenningsslangar, såg OK ut.

Pumpa fungerer, målte ikkje mengda ho leverer, men såg normalt ut. Filteret i pumpa var fint.

Straum OK.

 

Tok ikkje ut glødeplugg/ glødegitter. Men fekk ikkje opp feilkode som indikerer brot på glødepluggen (20-21).

 

Er det mogleg at det er pluggen som er ødelagt likevel? Har forstått det slik at glødepluggen skal vere robust.

Kan glødegitteret vere tett, sjølv om oppstarten har vore heilt fin fram til no?

 

Kjem nok til å bestille glødeplugg og gitter, og skifte desse. Kom gjerne med innspel likevel, så skal eg oppdatere undervegs :smiley:

Link to post

Under eit av oppstartforsøka var det snev av eksoslukt, trur eg. Sat i eit stuerom og fylde med på pumpa... Elles ingen røyk/ eksos.

Når det gjeld straum, så er batteria topplada. Kjem straum som det skal fram til Eberen. Får ikkje utslag på ampermeteret under oppstart. Normalt skal vel varmaren dra 5-6 amp under oppstart trur eg, men hugsar ikkje heilt. Dette tyder vel kanskje på at klødepluggen ikkje gjer det han skal.

Elles nullstilde eg feilkodane etter kvart, slik dei ikkje skulle ligge å blokkere startforsøka.

Link to post

Varmeren er vel kanskje koblet direkte på batteri utenom amp. meter? Normalt sett, dersom varmer går så langt at pumpe tikker, er den elektrisk i orden, og feilen ligger på "mekanisk.".

Får den brennstoff ? Ca 6 ml i startfasen (110 sek.). Kommer brennstoff frem til glødestift og den ikke tenner, blir det gjerne en del gråhvit røyk. Koks i glødesil og/eller brennkammer? Demonter varmer og kontroll brennkammer for koksansamlinger. Glødestift holder normalt veldig lenge. Skal du teste den må du ikke bruke mer en 8 V til dette. 12V direkte ødelegger denne. Det samme med viftemotor. Lykke til.

Redigert av I.M.S. (see edit history)
Link to post

Varmeren er vel kanskje koblet direkte på batteri utenom amp. meter? Normalt sett, dersom varmer går så langt at pumpe tikker, er den elektrisk i orden, og feilen ligger på "mekanisk.".

Får den brennstoff ? Ca 6 ml i startfasen (110 sek.). Kommer brennstoff frem til glødestift og den ikke tenner, blir det gjerne en del gråhvit røyk. Koks i glødesil og/eller brennkammer? Demonter varmer og kontroll brennkammer for koksansamlinger. Glødestift holder normalt veldig lenge. Skal du teste den må du ikke bruke mer en 8 V til dette. 12V direkte ødelegger denne. Det samme med viftemotor. Lykke til.

 

Varmaren er sjølvsagt kobla direkte på batteri. Hukommelse som ein gullfisk enkelte gongar :lol: (monterte varmaren sjølv...)

 

Ut i frå det som de skriv vidare så ser det ut til at det er glødegitteret som ser ut til å vere det neste på lista som må sjekkast. Kanskje litt rart at dette vart tett over natta, utan å gje vanskar under start/ brenning tidlegare?

 

Ser det er med eit spesialverktøy med nye glødepluggar for å montere/ demontere. Dette har eg ikkje. Går det an å få ut glødepluggen utan dette spesialverktøyet?

Link to post

Hei. Er du sikker på at du har nok futt i batteriene dine? Den krever ganske mye strøm i oppstartfasen mens glødingen pågår. Jeg har erfart at pumpa begynner å tikke, men så avsluttes oppstartprosessen. Dersom jeg kobler til landstrøm eller starter motorene og så setter på varmeren, ja så starter varmeren. Kan skyldes lange kabelstrekk og litt underdimensjonerte kabler.

 

Patton

Redigert av Patton (see edit history)
Link to post

Verktøyet kan leveres separat, kr 100,- ink. mva. For øvrig er det en rørhylsenøkkel 12 mm med ett frest spor 5 mm bredt og 30 mm langt fra den ene enden for å gi plass til ledninger.

Plutselig endring kan f. eks.  ha sin årsak i at det har lagt seg en koksbit i utløpet fra boringen til glødesil/stift og ut mot brennkammer.

Redigert av I.M.S. (see edit history)
Link to post

Om varmeren ikke starter til tross for at den får tilført diesel oser det noe skrekkelig. Om du ikke har mye os ved oppstart ligger feilen i dieseltilførselen. Dette kan skyldes noe så enkelt at tankvolumet har blitt for lavt i forhold til varmerens sugeledning ned i tanken.

 

Glødepluggene på disse varmerne er solide og det er sjelden problemer med disse.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post

Då er Eberen i gang igjen :thumbsup:

Bytta ut glødesil og glødepluggen. Skifta begge deler sidan varmaren er 4 år. Glødepluggen får eg ha i reserve...

Var faktisk lite sot og koks. Har nytta varmaren mykje, han har og gått ein heil del på lav effekt. Har prøvd å vere påpasseleg med å la han brenne ei stund med høg effekt inn imellom. Gjekk greitt å demontere glødepluggen og sila. For å få ut sila må du ha ei spisstang som er ganske lita og smekker, den eg hadde i båten var litt stor.

Starta deretter opp varmare. Trass fleire forsøk var han like daud. Sjekka dieselen ein gong til, og såg då at der var ørsmå luftbobler i slangen mellom pumpa og Eberen, noko som eg hadde oversett tidlegare. Undersøkte deretter slangen mellom drivstofftanken og pumpa, og fann til mi overrasking at der var mange små sprekker i han. Denne slangen vart installert våren 2011, samtidig som varmaren vart montert. Tok ut slangen, og sette svakt lufttrykk på han medan han låg i ei balje. Det kom luftbobler frå fleire stader på slangen. Med andre ord var den fire år gamle slangen ikkje tett, det kom luft i dieselen. Slangen har hatt eit godt liv ombord, tørt og fint, så det var litt overraskande at slangen var gåen.

Kjøpte ny slange, monterte denne og starta opp. På fjerde forsøket hadde pumpa fått dieselen fram til brennaren, og Eberen starta som før.

 

Så fasitt: Dieseltilførselen hadde skulda, som nokon av dykk føreslo :thumbsup:

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...