Sjekk låring Startet 16.April.2015 Link til dette innlegget Startet 16.April.2015 (redigert) skulle gjerne hatt tips til hvor/hvordan jeg burde montere for- og akterlanterne på Sørlandssnekka (rød og grønn er ok) samt hvordan jeg burde legge ledningene til akterlandterna. På skvettebordet akter skal jeg ha et hakkebrett (rorlås), så der kan jeg ikke ha akterlandterna. Har ikke mye lyst til å bore i skroget. Har skjerm på denne med dør midt i. Vil ikke ha rundtlysende, da denne blender meg på natta. Finnes det noen på batteri som ikke skjemmer henne ut? vis meg gjerne med bilder Redigert 16.April.2015 av Sjekk låring (see edit history) Sitér dette innlegget Trebåtentusiast Link to post
taunus Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 http://stroem.no/product/179. Kanskje dette er noe du kan bruke Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Jeg fjernet min akterlanterne for den var mye i veien. Nå bruker jeg ankerlanterna i steden. Er fult lovlig også ! Sjekket opp dette tidligere i forumet her.Så lenge man har under 10m el no så er det ingen krav til akterlanterne ! Men skal ha hvit lys 360 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.