Christensen Startet 16.April.2015 Del på Facebook Startet 16.April.2015 Hei! Den gamle motoren er nå ute og etter helga så er det på tide å komme i gang med ombygging av motorbedding slik at den nye(re) motoren kan få plass under dørken. Den nye er vesentlig kortere og lavere, men litt bredere. Fikser nok det også! Så til dagens spørsmål: Hva slags propell bør jeg velge? Jeg har i dag en firebladers Radice som jeg for så vidt er fornøyd med, har kikka litt på hjemmesidene til Sleipner og finner jo litt av hvert der, men syns jo prisene er litt stive! Er det med god grunn at Radicepropellene er dyrere eller funker det like bra med en propell av annet fabrikat? Ønsker spesielt tilbakemelding fra de som har erfaring med Skarpnes 30 eller Nor Star950. Men alle andre erfaringer mottas selvfølgelig med stor takk! MVH Christensen Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
nomen Svart 16.April.2015 Del på Facebook Svart 16.April.2015 Jeg kan desverre ikke hjeloe deg med en anbefaling av propell, men hva er målene på den du har?Den kan jeg være interessert i å kjøpe hvis den er til salgs. Jeg har selv Skarpnes 30 med TAMD 30 motor og har blitt anbefalt 20 diam.og 17-20 stigning. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
KennethStrand Svart 16.April.2015 Del på Facebook Svart 16.April.2015 Jeg snakket med Sleipner pr tlf. Fikk et svar med de som stemte meget bra. Sjekket for moro skyld hvordan http://www.vicprop.com/calculator.htmtraff i forhold. Det var nesten helt likt. Etter vicprop skulle jeg 0,17 tommer mer stigning enn hva Sleipner sa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.