Jump to content

Ønsker tips til propellvalg Skarpnes 30 VP D3 190

Christensen

Recommended Posts

Hei!

Den gamle motoren er nå ute og etter helga så er det på tide å komme i gang med ombygging av motorbedding slik at den nye(re) motoren kan få plass under dørken. Den nye er vesentlig kortere og lavere, men litt bredere. Fikser nok det også!

Så til dagens spørsmål:

Hva slags propell bør jeg velge? Jeg har i dag en firebladers Radice som jeg for så vidt er fornøyd med, har kikka litt på hjemmesidene til Sleipner og finner jo litt av hvert der, men syns jo prisene er litt stive!

Er det med god grunn at Radicepropellene er dyrere eller funker det like bra med en propell av annet fabrikat?

Ønsker spesielt tilbakemelding fra de som har erfaring med Skarpnes 30 eller Nor Star950. Men alle andre erfaringer mottas selvfølgelig med stor takk!

MVH

Christensen

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...