svmoha Startet 16.April.2015 Link til dette innlegget Startet 16.April.2015 Noen som vet hvorfor det plutselig ruster her og bare på en sylinder? Bør denne skiftes omgående? Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Bør og bør... Jeg byttet mine to sylindre i vinter etter en sesong med internlekkasje og tæring. Visstnok designfeil, som så mye annet på D4 og DPH... Det værste som vel kan skje er at drevet synker helt inn, som det gjorde hos meg. Nå kan jeg kanskje bruke PTA igjen - powertrim assist, har ihvertfall trua nå! Sitér dette innlegget Link to post
svmoha Svart 16.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Skifta styresylinder våren 2014 med samme symptom. Irriterende at ikke dette syntes den gang siden motor samtidig var ute av båten. Kan trimsylinder skiftes uten å ta ut motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 16.April.2015 Link til dette innlegget Svart 16.April.2015 Det er vel bare tilgangen på å skru inne på skjoldet som begrenser. Ingen tegn til at motoren har vært ute hos meg! Jeg har også byttet styresylindre tidligere, og hydraulikkslanger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.