Jump to content

Båt som går 25-30 knop? (14 år med båtplass ved innsjø i Sverige)

NickolayG

Recommended Posts

Hei,

jeg er en ungdom på 13/14 år.

Jeg har en campingplass i Sverige som har en innsjø.

Jeg vet ikke om så mye av reglene der men alle av ungdomene/barna på alderen (12-15) har båter på 20-35knop med alt fra 20-70 hester.

Jeg har en båt med 20 hester som går 20knop på en sportbåt men jeg tenker på en båt som går litt fortere, rundt 25-30 knop.

Jeg er ikke så sikker på hvilken båt jeg skal velge men skal helst ha en som går litt fort og har plass til 2-5 personer.

(Motoren må være elektrisk med el-start)

Mvh Nickolay

10.000 får du okei fritidsbåt, men ikke noe som er 100% strøkent. Skal du ha motor inkl i prisen, da blir det ikke rare greien.. Bruk heller de 10.000 på en motor til den racer båt (om saken er at du vil vare raskest)

Du kan selvføgelig finne kupp 10 - 20k for båt inkl motor, men de blir som regel solgt innen først kommende dag/uke.

Angre den idag jeg fikk tilbud på 14 fots rib inkl styrekonsoll, gass, 25hk 2001 mod påhengsmotor, henger og div utstyr, til 8000,-

Riben skulle selges fra et firma som hadde kjøpt seg ny, fyfaen jeg angre at jeg sa nei..

Så tilbud/kupp finner man, men man må ha IS i magen :) 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...