NickolayG Startet 18.April.2015 Link til dette innlegget Startet 18.April.2015 Hei, jeg er en ungdom på 13/14 år. Jeg har en campingplass i Sverige som har en innsjø. Jeg vet ikke om så mye av reglene der men alle av ungdomene/barna på alderen (12-15) har båter på 20-35knop med alt fra 20-70 hester. Jeg har en båt med 20 hester som går 20knop på en sportbåt men jeg tenker på en båt som går litt fortere, rundt 25-30 knop. Jeg er ikke så sikker på hvilken båt jeg skal velge men skal helst ha en som går litt fort og har plass til 2-5 personer. (Motoren må være elektrisk med el-start) Mvh Nickolay Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 18.April.2015 Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Hvor mye penger kan du bruke? Sitér dette innlegget Link to post
NickolayG Svart 19.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Jeg kan nok bruke rundt 10 tusen. Sitér dette innlegget Link to post
Kain Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 10.000 får du okei fritidsbåt, men ikke noe som er 100% strøkent. Skal du ha motor inkl i prisen, da blir det ikke rare greien.. Bruk heller de 10.000 på en motor til den racer båt (om saken er at du vil vare raskest) Du kan selvføgelig finne kupp 10 - 20k for båt inkl motor, men de blir som regel solgt innen først kommende dag/uke. Angre den idag jeg fikk tilbud på 14 fots rib inkl styrekonsoll, gass, 25hk 2001 mod påhengsmotor, henger og div utstyr, til 8000,- Riben skulle selges fra et firma som hadde kjøpt seg ny, fyfaen jeg angre at jeg sa nei.. Så tilbud/kupp finner man, men man må ha IS i magen :) Sitér dette innlegget Link to post
NickolayG Svart 20.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Okei, tusen takk for svaret, det hjalp meg veldig mye. Mvh Nickolay Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.