tussi Startet 19.April.2015 Del på Facebook Startet 19.April.2015 Hei, har noen her inne prøvd denne? Får veldig bra tilbakemeldinger i statene iallefall. Jeg har brukt navionics et par år og synes den fungerer veldig bra. Det å kunne samkjøre ekkolodd og plotter på samme nettbrett høres spennende ut. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Live-funksjonen fungerer glimmrende. Men som ekkolodd får du absolutt det du betaler for. (Siden du får SP200 gratis fra Navionics hvis du skal bruke det i ferskvann, sier det en hel del.) Du ser dybder, men ikke så mye mer. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
nimba Svart 20.April.2015 Del på Facebook Svart 20.April.2015 Hei Genial løsning dette da jeg bruker Navionics fra før... litt synd jeg mister temperatur funksjonen siden svingeren må monteres innvendig (37" båt) Bare for sikkerhets skyld før jeg bestiller en (Ebay) sendte jeg en mail og etterspurte om der finnes eller kommer en "tru hull" svinger til T-Boxen. Ps! jeg er kun ute etter en dybde måler , så om ekkoloddet er så som så får det heller være Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.