djhalvor Startet 19.April.2015 Link til dette innlegget Startet 19.April.2015 Har en Arimar 360 som jeg mangler pumpe til. Funnet ut at jeg må ha en slik kobling som har 2 skråe spor i kanten, så den skrues inn i ventilen på en måte. Hvor får man tak i dette? Må man velge original eller kan man bruke en universal pumpe? Ser ut som at Aquaquick har samme systemet…. Håper noen vet :) Mvh Halvor Sitér dette innlegget Link to post
djhalvor Svart 22.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Ingen som vet? Får ikke svar fra importøren heller……. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Tror ikke du må ha spesialpumpe - men du trenger et "munnstykke" som passer inn i ventilen. Jeg bruker et manometer (kjøpt på BT tror jeg) som "skrues" inn i ventilen - og som overgang til munnstykkene som følger med de fleste fotpumper i handelen. Kjøp en litt stor fotpumpe, så slipper du å "pumpe deg ihjel". PS Jeg har en Arimar 200, men tror ventilene er de samme på 360 Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Kallethekid Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Så vidt jeg vet er det samme system på alle Riber, så du trenger ikke å lete etter spesifik Arimar-pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
djhalvor Svart 22.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Takker for svar. Men hvor får jeg tak i en slikt munnstykke? Sitér dette innlegget Link to post
djhalvor Svart 22.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Tror kanskje den ser sånn ut…. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Maritim eller bestmarin butikk f.eks Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.