djhalvor Startet 19.April.2015 Link til dette innlegget Startet 19.April.2015 Har en Arimar 360 som skal gjøres sjøklar. Men på fenderlisten rundt båten har det nå blitt ett tynt lag med noe klissete greier i gummien. Noen som vet hva dette kan være? Tror det må være noe med gummien, da det er hele veien og jeg har ikke vært borti noe gris. Takker for tips om hva som funker. Fant ut her på forumet att Saltsyre er bra til å fjerne roer, men tror ikke jeg tør bruke dette på dette :) Mvh Halvor Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Jeg har brukt azeton på min AQ. Hørte en gang at det er limet som "slår gjennom", og kjent materie på en del gummibåter. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Skjedde det samme på min Arimar. Bare å gå over med aceton. Funker gull. Sitér dette innlegget Link to post
djhalvor Svart 22.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Takker for svar Torsen67 og VirtualMe :) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Aceton fungerer bra, men er tøft mot materialet. Jeg har god erfaring med limfjerner på sprayboks. Heter ofte noe med sitrus og finnes bland annet på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.