Kimandre88 Startet 19.April.2015 Link til dette innlegget Startet 19.April.2015 (redigert) Har en yanmar 3qm30 i båten min. Den er veldig lettstartet så lenge batteri er toppladet. Når det ikke er toppladet må jeg bruke decomp for at starteren skal klare og dra motoren rundt. Noen som har vært borti lignene? Det står et 104 ah euroglobe startbatteri i båten. et år gammelt Redigert 19.April.2015 av Kimandre88 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kimandre88 Svart 20.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Ingen som har vært borti lignene? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Sjekk alle koplinger. Jeg hadde en litt sliten hovedstrømbryter som ga tilsvarende symptomer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
marius Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Sjekk batterikabler/batteripolsko og hovedstrømbryter, kan jo være dårlig kontakt et sted. Kan jo være feil på batteriet også selv om det ikke er så veldig gammelt. Har selv hatt en 2QM20 for endel år siden som jeg mener hadde et 70 Ah batteri og som fungerte i flere år med dette uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Hva mener du met at "Når det ikke er toppladet"? Hvilken hvilespenning har da batteriet, og vet du noe om hvor mange av dine 104Ah du har brukt opp? Hva bruker du batteriet til bortsett fra start? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.