SuperGnisten Startet 20.April.2015 Link til dette innlegget Startet 20.April.2015 Jeg har i den siste tiden registrert av det drypper fra impellerhuset på motoren min, jeg har sjekket at pakninger osv er tett. Er det noen som vet om andre steder den kan lekke ? eller er det bytte som er neste på programmet? Det er litt vanskelig å se hvor det drypper fra, da dråpen faller fra midt på en flate. Det kommer ikke noe vann inn når motoren ikke går. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
I.M.S. Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Sannsynligvis akseltetningsringer, pass på å bruke tetninger med rustfri fjær og stålring. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.April.2015 Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Jepp. Akseltetninger. Mellom pumpa og motoren er det et lite akslinghus med et "sladrehull" i bunnen. Det er to simmeringer inni der. Lekker den mot pumpa kommer det vann ut av hullet. Lekker den mot motoren kommer det olje. Relativt enkelt å fikse. Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 20.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2015 Takk for tipset.. godt at det var en smal sak å få orden på .. Blir en bedre start på sesongen da.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.