Jump to content

Erfaringer Båtutstyrforhandlere (Maritim, Seatronics, SeaSea,...)

Fanafjord

Recommended Posts

Vil bare informere om at Stokken ser ut til å ha hatt veldig prisøkning siden jeg handler der sist på de artiklene jeg skal ha nå (2 måneder siden). Denne gangen velger jeg nok Nettbaat, men som mange sier mye bra av disse butikkene og prisene er veldig variable, så ikke noen er bare billigst eller bare dyrest. En annen ting jeg registrerer er at flere butikker nå har løftet prisene (skyldes sikkert kursutvikling) men ikke alle har gjort det, og dermed er nok forskjellene større nå en tidligere. Vil dermed lønne seg å søke på flere.

Da har jeg fått pakke fra Seatronics og brukt mesteparten av helgen å installere utstyret. De meste var bra, men de klarte å sende meg feil dimensjon av kjøleslange. (Tilkobling fra motor til v.vannstank). Irriterende, men feil kan skje den beste. Få se hvor rask de reagerer på reklamasjonen.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...