Jori Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Vil bare informere om at Stokken ser ut til å ha hatt veldig prisøkning siden jeg handler der sist på de artiklene jeg skal ha nå (2 måneder siden). Denne gangen velger jeg nok Nettbaat, men som mange sier mye bra av disse butikkene og prisene er veldig variable, så ikke noen er bare billigst eller bare dyrest. En annen ting jeg registrerer er at flere butikker nå har løftet prisene (skyldes sikkert kursutvikling) men ikke alle har gjort det, og dermed er nok forskjellene større nå en tidligere. Vil dermed lønne seg å søke på flere. Sitér dette innlegget Link to post
Bahia Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Bestilte blokker, tau og en masse andre ting fra Hjertmans og må si servicen er i særklasse. Kjapp tilbakemelding og rask frakt. Trekker automatisk av momsen og ga forslag om andre produkter da noen av produktene var utsolgt. Veldig greit å oppleve postnord som leverte pakken på kontorpulten min. Liker sånt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Balcony Svart 25.April.2015 Link til dette innlegget Svart 25.April.2015 Jeg synes Nettbåt as ( webshop.nettbaat.no ) er topp. God kunskap og rask service. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 26.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 Da har jeg fått pakke fra Seatronics og brukt mesteparten av helgen å installere utstyret. De meste var bra, men de klarte å sende meg feil dimensjon av kjøleslange. (Tilkobling fra motor til v.vannstank). Irriterende, men feil kan skje den beste. Få se hvor rask de reagerer på reklamasjonen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.